14 квітня 2025

ТМ Wilkinson Sword — переможець Національної премії Big Trade-Marketing Award-2025 у номінації «Наймасштабніша TRADE-маркетингова кампанія»

ТМ Wilkinson Sword — переможець Національної премії Big Trade-Marketing Award-2025 у номінації «Наймасштабніша TRADE-маркетингова кампанія»
293

У рамках головної галузевої події — виставки та конференції Food&NonFood Master&Big Trade-Marketing Show-2025 — відбулась церемонія нагородження Національної премії Big Trade-Marketing Award-2025, яка щороку відзначає найяскравіші маркетингові кейси та досягнення у сфері трейд-маркетингу.

Big Trade-Marketing Award — це професійна галузева премія, яка покликана сприяти розвитку креативних і стратегічно вивірених маркетингових підходів, популяризувати найкращі практики та підтримувати зростання стандартів у галузі.

Учасниками премії стали роздрібні мережі, виробники, дистриб’ютори та маркетингові агенції, які представили власні кейси, реалізовані у 2023–2025 роках. Переможців визначали на основі аналізу масштабів проєктів, фінансових результатів, інноваційності рішень і впливу на ринок.

Цьогоріч у номінації «Наймасштабніша TRADE-маркетингова кампанія» перемогу здобула компанія Ascania FMCG із проєктом «Ре_Старт», реалізованим у партнерстві з брендом Wilkinson Sword.

Цей унікальний кейс об’єднав підтримку українського футболу в умовах війни, глибокий соціальний контекст і масштабну трейд-маркетингову активність.
Документальний цикл «Ре_Старт» за участю топових футбольних тренерів, гравців і спортивних блогерів створено за підтримки RA Heroes Formats. Бренд Wilkinson Sword виступив генеральним спонсором, а Епіцентр реалізував широку програму торгових активацій.

У межах кампанії було проведено:

  • Акції з миттєвим подарунками при покупці продукції ;
  • Активності в 56 ТЦ «Епіцентр», де працювали промоутери ТМ Wilkinson Sword;
  • Понад 100 точок додаткового розміщення продукції;
  • Відеопідтримка на 640 екранах з понад 500 рекламними роликами.

Проєкт став прикладом потужної синергії маркетингу, брендингу та соціальної відповідальності в дії.

Основні результати кампанії:

  • +57% приріст продажів у жіночій категорії системних бритв;
  • +2,4 п.п. зростання частки ринку;
  • +46,5% зростання пізнаваності бренду серед споживачів.

Але ця кампанія не була единою для Ascania FMCG  та ТМ WilkinsonSword в 2024 році

Ключовим каналом з іншими трейд маркетинговими програмами стали національні торговельні мережі — EVA, Аврора, Червоний Маркет та інші — загалом понад 2 400 магазинів по всій країні.

І в завершені церемонії, Національної премії Big Trade-Marketing Award-2025,  приземну атмосферу вечора створював гурт джаз гурт Vats Band, а партнер церемонії — Вина та коньяки KOBLEVO — частував гостей вишуканими українськими винами й коньяками, натхненними самобутнім мистецтвом Самчиківського розпису.

Організатори висловлюють подяку Збройним Силам України, завдяки яким маємо можливість проводити професійні заходи, розвивати бізнес і підтримувати галузеві ініціативи.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також