KFC вручну намалювала білборди у Франції

KFC France разом із агентством Havas Paris запустила незвичайну рекламну кампанію: у 73 локаціях по всій країні з'явилися білборди, намальовані вручну. Для їхнього створення не використовували ні цифрових файлів, ні друкованої продукції — лише білий папір, червоні маркери та терпіння. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Ідея кампанії — наголосити, що курячі Tenders від KFC у Франції пануються вручну щодня прямо в ресторанах. Тому й реклама має бути такою самою — не машинною, а «справжньою». Кожен білборд створювався просто дома. У роботі брали участь дуети: співробітник KFC, що вміє малювати, та технік зовнішньої реклами JCDecaux. Один відповідав за ілюстрації, інший – за логістику та монтаж.
"Ми хотіли зробити не просто рекламу, а жест, який наочно показує цінності бренду", - прокоментували в Havas Paris. Білборди стали продовженням платформи Tenders Lovers, запущеної мережею в 2024 році, і вже отримали вірусне поширення в соцмережах.
Це не перша ручна кампанія бренду. У 2023 KFC випустила серію постерів, намальованих дітьми, також підкреслюючи чесність і простоту своїх продуктів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл форанції
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар