29 квітня 2025

Metro фіксує зростання продажів власних торгових марок на ключових ринках

Metro фіксує зростання продажів власних торгових марок на ключових ринках
442

Німецький оптовий ритейлер Metro повідомив про зростання продажів продукції під власною торговою маркою на 2% у річному вимірі за перші п’ять місяців фінансового року 2024/25. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Частка власних брендів у загальних продажах сягнула 24,8%, що компанія пояснює посиленим стратегічним фокусом у межах ініціативи sCore. У п’яти країнах — Іспанії, Італії, Португалії, Хорватії та Франції — частка продажів приватних марок перевищила 30%, а Іспанія вийшла на рівень понад 38%.

Ключовими драйверами зростання стали три основні бренди Metro: Metro Chef, Metro Professional і aro, на які припадає близько 80% усіх продажів приватних марок. Особливо стрімке зростання зафіксовано у каналі Food Service Distribution (FSD), де продажі власних торгових марок зросли більш ніж на 20% у порівнянні з попереднім роком. Сегмент HoReCa (готелі, ресторани, кейтеринг) залишається основним рушієм попиту. Суттєвий внесок також забезпечили магазини та доставка.

Найвищі темпи приросту продемонстрували категорії свіжих та ультрасвіжих продуктів — зокрема м’ясо та риба. Водночас помітний внесок забезпечили молочна продукція та заморожені товари, останні з яких досягли найвищої частки в загальному обсязі продажів. Сегмент непродовольчих товарів, таких як професійні кухонні інструменти, також показав стабільне зростання.

У компанії підкреслюють, що розвиток власних брендів є фундаментальною складовою стратегії sCore, спрямованої на створення доданої цінності для професійних клієнтів і посилення конкурентної переваги. Metro впроваджує розширені процедури контролю якості, включно з тестуванням продуктів шеф-кухарями, аби відповідати вимогам професійних кухонь. Metro Chef позиціонується як альтернатива брендовій продукції, Metro Professional забезпечує якісні рішення для готельно-ресторанного сектору, а aro пропонує оптимальний баланс ціни та якості. До портфеля компанії також входять бренди Metro Premium, Fine Life і Rioba.

Metro AG працює більш ніж у 30 країнах світу, обслуговуючи понад 15 мільйонів професійних клієнтів. За підсумками 2023/24 фінансового року компанія досягла обсягу продажів у 31 мільярд євро, маючи штат із понад 85 000 працівників.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також