Metro фіксує зростання продажів власних торгових марок на ключових ринках

Німецький оптовий ритейлер Metro повідомив про зростання продажів продукції під власною торговою маркою на 2% у річному вимірі за перші п’ять місяців фінансового року 2024/25. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Частка власних брендів у загальних продажах сягнула 24,8%, що компанія пояснює посиленим стратегічним фокусом у межах ініціативи sCore. У п’яти країнах — Іспанії, Італії, Португалії, Хорватії та Франції — частка продажів приватних марок перевищила 30%, а Іспанія вийшла на рівень понад 38%.
Ключовими драйверами зростання стали три основні бренди Metro: Metro Chef, Metro Professional і aro, на які припадає близько 80% усіх продажів приватних марок. Особливо стрімке зростання зафіксовано у каналі Food Service Distribution (FSD), де продажі власних торгових марок зросли більш ніж на 20% у порівнянні з попереднім роком. Сегмент HoReCa (готелі, ресторани, кейтеринг) залишається основним рушієм попиту. Суттєвий внесок також забезпечили магазини та доставка.
Найвищі темпи приросту продемонстрували категорії свіжих та ультрасвіжих продуктів — зокрема м’ясо та риба. Водночас помітний внесок забезпечили молочна продукція та заморожені товари, останні з яких досягли найвищої частки в загальному обсязі продажів. Сегмент непродовольчих товарів, таких як професійні кухонні інструменти, також показав стабільне зростання.
У компанії підкреслюють, що розвиток власних брендів є фундаментальною складовою стратегії sCore, спрямованої на створення доданої цінності для професійних клієнтів і посилення конкурентної переваги. Metro впроваджує розширені процедури контролю якості, включно з тестуванням продуктів шеф-кухарями, аби відповідати вимогам професійних кухонь. Metro Chef позиціонується як альтернатива брендовій продукції, Metro Professional забезпечує якісні рішення для готельно-ресторанного сектору, а aro пропонує оптимальний баланс ціни та якості. До портфеля компанії також входять бренди Metro Premium, Fine Life і Rioba.
Metro AG працює більш ніж у 30 країнах світу, обслуговуючи понад 15 мільйонів професійних клієнтів. За підсумками 2023/24 фінансового року компанія досягла обсягу продажів у 31 мільярд євро, маючи штат із понад 85 000 працівників.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, метро, ритейл німеччиини
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар