Amazon змінив логотип вперше за 20 років

Amazon уперше за 20 років представив оновлений логотип. Айдентику розробила студія Koto у співпраці із внутрішньою командою компанії. Мета — зробити логотип візуально виразнішим і адаптувати його під 50 суббрендів корпорації. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Новий логотип зберігає відомий елемент - посмішку, що символізує задоволення клієнтів. У Koto наголошують, що акцент тепер робиться не на стрілці, а на посмішці, «відбиваючи основну місію Amazon – радувати клієнтів та полегшувати їхнє життя».
Amazon змінив логотип вперше за 20 років
У рамках ребрендингу розроблено єдиний шрифт для багатьох логотипів — Amazon Logo Sans. Він використовується в назвах Amazon Smile, Amazon Cash, Amazon Echo та Amazon Jobs. Також шрифт Ember, спочатку створений для бренду Kindle, було оновлено та адаптовано для більш широкого використання.
Amazon змінив логотип вперше за 20 років
Оновлення також включало використання «експресивних, впевнених, веселих кольорів, які відповідають духу Amazon» і уніфікацію іконографії з акцентом на Prime, Amazon Grocery, Alexa та Amazon One Medical.
Amazon змінив логотип вперше за 20 років
Представники компанії відзначили, що новий логотип чудово відображає дух часу та устремління Amazon, при цьому зберігаючи зв'язок з історією бренду. Оновлення логотипу приурочене до запуску кількох нових сервісів та покращень, які Amazon планує представити у найближчі місяці.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар