Threads почне тестувати відеорекламу

У соціальній мережі Threads (належить Meta) з'явиться відеореклама. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TechCrunch.
Тестування, яке зробить Threads більш схожим на свого конкурента X (раніше Twitter), є розширенням ініціатив соцмережі. Вони розпочалися ще минулого місяця з відкриття доступу до реклами для рекламодавців з усього світу.
Протестувати відеорекламу у Threads у форматах 19:9 або 1:1 зможе невелика кількість рекламодавців. Вона з'являтиметься між органічними постами у стрічці соцмережі. Інші подробиці тесту не наводяться.
У листопаді минулого року щомісячна аудиторія Threads збільшилася на 175% і перевищила 275 млн чоловік на місяць. У квітні Meta повідомила про те, що Threads налічує понад 350 млн щомісячних активних користувачів. Час, проведений користувачами у додатку соцмережі, збільшилося на 35% внаслідок удосконалення системи рекомендацій.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, тредс, рклама в соцмережах, новини маркетингу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар