Żabka повідомила про зростання прибутку та розширення мережі у першому кварталі 2025 року

Польська мережа магазинів Żabka зафіксувала зростання скоригованого операційного прибутку (EBITDA) на 15% у першому кварталі 2025 року — до 596 млн злотих (143 млн євро), що перевищило очікування аналітиків. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Компанія повідомила, що стабільне генерування EBITDA підтримується сильним грошовим потоком, що дозволяє скорочувати боргове навантаження: співвідношення чистого боргу до EBITDA після оренди зменшилося з 2,1 до 1,6.
Продажі кінцевим клієнтам зросли на 14,8%, досягнувши 6,62 млрд злотих (1,59 млрд євро). Порівняно з аналогічним періодом минулого року, обсяг продажів виріс на 6%, чому сприяло відкриття 407 нових магазинів у Польщі та 29 — у Румунії. Загальна кількість торгових точок у мережі досягла 11 460. Від жовтня 2024 року, коли Żabka провела IPO на суму 6,45 млрд злотих, компанія активно інвестує в розширення — лише у першому кварталі капітальні витрати склали 325 млн злотих.
Попри позитивну динаміку виручки та EBITDA, Żabka повідомила про чистий збиток у 125 млн злотих (30 млн євро), що на 27% більше порівняно з тим самим періодом торік. У компанії пояснили це переважно негрошовими витратами в розмірі 46 млн злотих, пов’язаними з програмами на основі акцій. Це стало єдиною суттєвою негативною позицією в звіті за перший квартал.
Генеральний директор Żabka Томаш Суханський зазначив, що результати першого кварталу повністю відповідають прогнозам і підтверджують ефективність довгострокової стратегії. За його словами, компанія забезпечує зростання продажів у всіх сегментах бізнесу та продовжує активне розширення — в середньому відкриваючи майже 150 магазинів щомісяця.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар