Roblox дозволить брендам продавати фізичні товари в іграх

Roblox надасть авторам та брендам нові можливості для роздрібної торгівлі. Вони зможуть продавати фізичні товари у своїх іграх у Roblox, а покупці отримуватимуть подарунок предмети для аватара. Придбати такі товари зможуть американські користувачі віком від 13 років. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Автори та бренди можуть поєднувати фізичні покупки з цифровими товарами через нові API Commerce. Першим партнером із інтеграції стала платформа для створення інтернет-магазинів Shopify.
У майбутньому Roblox додасть більше партнерів і вийде на більшу кількість ринків. Це дозволить творцям та брендам пропонувати свої продукти у всьому світі.
Нова програма схваленого мерчендайзера (AMP), запущена Roblox, дозволить авторам, брендам, виробникам та власникам інтелектуальної власності пов'язувати офлайн-і онлайн-покупки за межами платформи з предметами та аксесуарами для аватара в Roblox.
Так, студія Twin Atlas використала API Commerce для продажу фізичних товарів у своїх іграх. У результаті прибуток від продажів протягом перших кількох тижнів зріс у шість разів.
Бьюті-бренд Fenty пропонує користувачам у своїй грі купити ексклюзивний відтінок блиску для губ. Компанія дозволяє шанувальникам досліджувати, відкривати, створювати та робити покупки, не залишаючи Roblox.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар