20 травня 2025

Roblox дозволить брендам продавати фізичні товари в іграх

Roblox дозволить брендам продавати фізичні товари в іграх
298

Roblox надасть авторам та брендам нові можливості для роздрібної торгівлі. Вони зможуть продавати фізичні товари у своїх іграх у Roblox, а покупці отримуватимуть подарунок предмети для аватара. Придбати такі товари зможуть американські користувачі віком від 13 років.  Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Автори та бренди можуть поєднувати фізичні покупки з цифровими товарами через нові API Commerce. Першим партнером із інтеграції стала платформа для створення інтернет-магазинів Shopify.

У майбутньому Roblox додасть більше партнерів і вийде на більшу кількість ринків. Це дозволить творцям та брендам пропонувати свої продукти у всьому світі.

Нова програма схваленого мерчендайзера (AMP), запущена Roblox, дозволить авторам, брендам, виробникам та власникам інтелектуальної власності пов'язувати офлайн-і онлайн-покупки за межами платформи з предметами та аксесуарами для аватара в Roblox.

Так, студія Twin Atlas використала API Commerce для продажу фізичних товарів у своїх іграх. У результаті прибуток від продажів протягом перших кількох тижнів зріс у шість разів.

Бьюті-бренд Fenty пропонує користувачам у своїй грі купити ексклюзивний відтінок блиску для губ. Компанія дозволяє шанувальникам досліджувати, відкривати, створювати та робити покупки, не залишаючи Roblox.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також