Lidl фіксує рекордні продажі завдяки міжнародній експансії

Минулий фінансовий рік став успішним для дискаунтера Lidl: продажі компанії зросли на 5,3% (на 6,6 млрд євро), досягнувши 132,1 млрд євро. Близько 80% цього обсягу припадає на міжнародні ринки. У Німеччині ж Lidl уперше перетнув позначку в 30 млрд євро. Значний внесок у зростання зробили нові магазини, відкриті в Іспанії, Італії, Великій Британії та Швейцарії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Зокрема, в Бельгії Lidl планує активне розширення — до кінця 2038 року заплановано відкриття 80 нових точок. У США темпи зростання залишаються повільними. Така експансія є частиною довгострокової стратегії розширення присутності на ключових ринках Європи та за її межами.
Попри зниження онлайн-продажів, компанія вдосконалює свою омніканальну модель. Lidl робить ставку на власні бренди, зокрема Parkside (DIY) і Crivit (спортивні товари), запускаючи масштабну маркетингову кампанію в 30 країнах. Непродовольчий асортимент більше не обмежується короткотривалими акціями — тепер він представлений як постійна пропозиція з фіксованими цінами.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, ритейл німеччини, лідл німмеччина
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар