Допомога Дітям Героїв: «Вухастик» долучився до благодійної ініціативи від “Антошка” на підтримку дітей, які втратили батьків через війну

Напередодні Дня захисту дітей мережа "Антошка" розпочала благодійний проект для підтримки дітей Героїв, які втратили батьків під час війни. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
“Вухастик” долучився до благодійної ініціативи «Щасливимо дитинство», мета якої — зібрати кошти на організацію літнього відпочинку та психологічної реабілітації для дітей, що втратили одного чи обох батьків унаслідок російського вторгнення. Протягом місяця відсоток від продажу продукції ТМ “Вухастик” буде переданий благодійному фонду “Діти Героїв”, який на постійній основі опікується дітьми, постраждалими від війни.
Ініціатором проєкту виступила мережа «Антошка», для якої турбота про дитинство є незмінною місією протягом багатьох років. Проте, як підкреслюють організатори, сьогодні для багатьох українських родин, що втратили найрідніших, «щасливити дитинство» — це виклик, який потребує нашої об’єднаної підтримки.
У період із 20 травня по 24 червня 2025 року 15% від продажу акційних товарів ТМ «Вухастик» у дитячих магазинах «Антошка» буде перераховано на користь благодійного фонду
«Діти Героїв». Ці товари спеціально промарковано — у торгових залах наявні тематичні цінники, воблери й постери, що інформують покупців про благодійний характер акції.
«“Вухастик” — це бренд, що з перших днів турбується про добробут малюків. Ми створюємо продукти, які щодня допомагають родинам підтримувати чистоту й затишок у своїх домівках. Але сьогодні ми хочемо подбати ще про щось важливіше — про дитинство, яке заслуговує бути щасливим попри всі обставини, — зазначають у команді «Вухастик». - Ми вдячні “Антошці” та фонду “Діти Героїв” за можливість долучитися до цієї ініціативи. Упевнені, що разом ми зможемо
подарувати дітям хоча б частинку тепла, радості та віри у завтрашній день».
Амбасадоркою проєкту стала українська співачка, продюсерка та багатодітна мама Світлана Тарабарова, яка неодноразово підтримувала ініціативи, спрямовані на допомогу дітям. Вона долучилася до інформаційного супроводу кампанії та стала голосом підтримки для сімей, які пережили втрату.
У рамках ініціативи також заплановано низку спеціальних події у магазинах «Антошка», присвячених дітям і родинному дозвіллю.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, афіна груп, тм вухастик
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар