Procter & Gamble скоротить 7 000 працівників і відмовиться від частини брендів

Компанія Procter & Gamble планує скоротити близько 7 000 робочих місць, що становить приблизно 6% її глобального персоналу. Йдеться переважно про працівників невиробничих підрозділів. Крім того, компанія поступово відмовлятиметься від деяких категорій, брендів і форматів продукції на окремих ринках. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Такі кроки пояснюються нестабільним попитом і невизначеністю, пов’язаною з введенням нових тарифів. У компанії зазначають, що розглядають варіанти оптимізації витрат, переформулювання продуктів і можливе підвищення цін.
Хоча Procter & Gamble ще не уточнила, які саме продукти буде виведено з асортименту, відомо, що компанія вже кілька років поспіль скорочує кількість брендів. Наприклад, торік вона продала бренд Vidal Sassoon у Китаї, а раніше — низку невеликих брендів у Європі та Латинській Америці.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, проктер енд гембл, інновації в маркетингу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар