06 червня 2025

Американський ринок реклами у пошуку з ШІ зросте до 26 млрд доларів до 2029 року

Американський ринок реклами у пошуку з ШІ зросте до 26 млрд доларів до 2029 року
412

Штучний інтелект (ШІ) швидко трансформує ринок цифрової реклами. Згідно з прогнозами аналітичної компанії Emarketer, у США витрати на рекламу в ШІ-пошуку зростуть з 1 млрд доларів у 2025 році до майже 26 млрд доларів до 2029 року.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Media Post.

На думку аналітиків, за підсумками 2025-го частка такого формату становитиме 0,7% від загального обсягу пошукової реклами, а до 2029 року досягне 13,6%.

Як зазначають автори звіту, основним викликом для брендів є скорочення трафіку з традиційного пошуку. ШІ-інструменти забезпечують користувачеві готову відповідь без необхідності переходу по безлічі посилань. Це робить звичні моделі SEO та контекстної реклами менш ефективними.

Технологічні гіганти, такі як Google (входить до складу Alphabet) та Microsoft, активно впроваджують ШІ-функції у свої пошукові платформи, щоб конкурувати з новими гравцями - чат-ботами ChatGPT від OpenAI та Perplexity AI, які надають користувачам відповіді безпосередньо, без переходу за посиланнями.

Експерти порівнюють впровадження ШІ-пошуку з мобільною революцією. Обидві технології пропонують низький поріг входу та високу користувальницьку залученість, проте у разі ШІ-рішень бізнес виявляє більше скепсису. Довіра до якості результатів та ризики руйнування поточних моделей доходу залишаються ключовими факторами, що стримують.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також