Publicis відібрала у WPP контракт Mars на 1,7 млрд доларів

Французька рекламна група Publicis Groupe виграла глобальний медіатендер виробника продуктів харчування Mars на суму 1,7 млрд доларів. Компанія відповідатиме за стратегію, креатив та медіапланування для ключових брендів солодощів – Mars, Snickers, M&M's та інших. Угода набирає чинності з січня 2026 року. Раніше із брендами Mars працював британський рекламний холдинг WPP. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У рамках нової екосистеми One Mars Publicis обслуговуватиме два найбільші підрозділи Mars - Snacking і Petcare, а також Mars Food & Nutrition. При цьому Omnicom збереже за собою частину креативних функцій, а Weber Shandwick (входить до IPG) візьме на себе PR-напрямок.
Для WPP це другий великий програш Publicis у 2025 році. До цього Coca-Cola підписала контракт із французькою групою, передавши їй медіааккаунт у Північній Америці. WPP залишився відповідальним за решту регіонів. До операції з Publicis британський холдинг отримував від Coca-Cola близько 4 млрд доларів.
WPP, колись найбільше у світі агентство, переживає не найкращі часи. Втрата великих медіаконтрактів та очікуваний відхід голови холдингу зі своєї посади можуть вплинути на подальший спад у розвитку компанії.
Для Publicis перемога в тендері Mars — це не лише значне розширення клієнтської бази, а й стратегічний крок у бік створення єдиної платформи для connected commerce, що поєднує дані, медіа та креатив.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, новини постачальників, новини реклами, марс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар