30 червня 2025

Unilever під прицілом за грінвошинг

Unilever під прицілом за грінвошинг
344

Голландська Асоціація споживачів Consumentenbond звинувачує Unilever у грінвошингу: більше половини з 450 досліджених продуктів містять оманливі екологічні заяви. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

Найбільші проблеми виявлені у брендів Unox (104 продукти) і Knorr (95). Також серед порушників – Lipton (21), Calvé (12), Ola (10) та Hellmann's (5). Лише Ben & Jerry's, De Vegetarische Slager і Hertog IJ уникли зауважень.

Організація критикує використання загальних термінів на кшталт «сталий розвиток», які вводять споживачів в оману. Крім того, Unilever застосовує власні логотипи, що нагадують офіційні сертифікати, що викликає сумніви щодо їхньої достовірності.

Unilever у відповідь заявляє, що їхні екологічні твердження базуються на внутрішніх стандартах та міжнародних сертифікатах, а зміни впроваджуються поступово, щоб уникнути зайвих відходів.

З 2026 року набуде чинності Європейська директива, що забороняє використання власних логотипів сталого розвитку. Сертифікати зможуть видавати лише незалежні органи, щоб захистити довіру споживачів і боротися з грінвошингом.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також