Unilever під прицілом за грінвошинг

Голландська Асоціація споживачів Consumentenbond звинувачує Unilever у грінвошингу: більше половини з 450 досліджених продуктів містять оманливі екологічні заяви. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Найбільші проблеми виявлені у брендів Unox (104 продукти) і Knorr (95). Також серед порушників – Lipton (21), Calvé (12), Ola (10) та Hellmann's (5). Лише Ben & Jerry's, De Vegetarische Slager і Hertog IJ уникли зауважень.
Організація критикує використання загальних термінів на кшталт «сталий розвиток», які вводять споживачів в оману. Крім того, Unilever застосовує власні логотипи, що нагадують офіційні сертифікати, що викликає сумніви щодо їхньої достовірності.
Unilever у відповідь заявляє, що їхні екологічні твердження базуються на внутрішніх стандартах та міжнародних сертифікатах, а зміни впроваджуються поступово, щоб уникнути зайвих відходів.
З 2026 року набуде чинності Європейська директива, що забороняє використання власних логотипів сталого розвитку. Сертифікати зможуть видавати лише незалежні органи, щоб захистити довіру споживачів і боротися з грінвошингом.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, унілевер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар