Alibaba інвестує 7 млрд доларів на залучення користувачів у сервіси

Китайська Alibaba Group Holding Ltd. витратить 50 млрд юанів (близько 7 млрд доларів) у наступні 12 місяців на різні купони та ваучери для залучення бізнесу та споживачів до використання її сервісів доставки та електронної комерції на внутрішньому ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal.
У компанії впевнені, що це принесе користь як споживачам, так і продавцям.
Такий захід має підтримати сервіси китайського інтернет-гіганта в умовах жорсткої конкуренції на ринку КНР.
Alibaba Cloud, підрозділ Alibaba у сфері хмарних технологій, напередодні відкрила третій центр обробки даних (ЦОД) у Малайзії. Компанія також анонсувала плани відкриття нового дата-центру на Філіппінах у жовтні 2025 року.
Крім цього, Alibaba Cloud оголосила про відкриття ІІ-хаба у Сінгапурі, який, як очікується, зможе підтримати понад 5 тис. бізнесів та 100 тис. розробників.
Читайте також: Alibaba інвестує понад 50 млрд доларів у розвиток ШІ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, алібаба, ecommerce, аліекспрес
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар