03 липня 2025

Виробник кави Jacobs заощадить пів мільярда євро завдяки реструктуризації — акцент на преміум-сегмент і локальні бренди

Виробник кави Jacobs заощадить пів мільярда євро завдяки реструктуризації — акцент на преміум-сегмент і локальні бренди
476

Глобальний лідер кавового ринку JDE Peet's оголосив масштабну програму трансформації, яка дозволить зекономити 500 млн євро протягом кількох років. Причина — рекордно високі ціни на каву, що суттєво тиснуть на маржинальність бізнесу, повідомляє TradeMaster.UA.

Новий генеральний директор JDE Peet's Рафаель Олівейра, який очолив компанію у листопаді 2024 року, заявив про спрощення структури, оптимізацію портфелю продукції та підвищення операційної ефективності. За планом, понад половину запланованої економії мають досягти вже до кінця 2027 року.

Половину зекономлених коштів компанія реінвестує у три ключові напрямки: розвиток мережі кав'ярень Peet's Coffee у США, масштабування преміального бренду кави L'OR і підтримку десяти стратегічних локальних брендів у ключових країнах.

JDE Peet's володіє такими відомими брендами, як: Jacobs, L'OR, Peet's Coffee, Douwe Egberts, Tassimo, Senseo, Moccona, OldTown, Super, Pilão, а також Bravo та низкою локальних торгових марок у понад 100 країнах світу.

Попри зусилля з оптимізації, компанія визнає, що уникнути подальшого зростання цін не вдасться. За словами керівництва, навіть кава Private Label дорожчає такими самими темпами або швидше, що свідчить про загальні проблеми ринку.

JDE Peet's очікує, що валовий прибуток щорічно зростатиме на 4–7%, а операційний прибуток — на 5–8% до 2032 року. Проте, суттєвого зниження закупівельних цін на зелену каву найближчим часом не прогнозують.

Читайте також: Jacobs припинить продавати кілька брендів кави на росії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також