03 липня 2025

У 2024 році на морському транспорті втрачено 576 контейнерів

У 2024 році на морському транспорті втрачено 576 контейнерів
349

Всесвітня рада судноплавства (WSC) опублікувала свій щорічний звіт про втрачені в морі контейнери. У ньому, серед іншого, зазначено, що протягом цілого року під час транспортування у воду впали 576 контейнерів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Це набагато більше, ніж у попередньому, 2023 році, говорять експерти. Адже тоді був встановлений рекордно низький показник втрати контейнерів – лише 221. З іншого боку, до рекордно високого показника за останні десять років ще далеко. Тим більше, що у середньому за цей час з кораблів у море падало по 1274 контейнери на рік.

Як пояснюють фахівці галузі останній рік у сфері контейнерних перевезень був доволі спокійним, хоча відзначалася висока напруга у регіоні Червоного моря та на деяких інших торгових шляхах. Наприклад, вимушений транзит суден навколо мису Доброї Надії збільшився на 191% порівняно з 2023 роком також створював додаткові ризики через неспокійні води Світового океану на цьому шляху. Приблизно дві сотні контейнерів було втрачено саме біля південного узбережжя Африки.

«Незважаючи на постійні зусилля галузі щодо запобігання втратам, перенаправлення транзитних суден з Червоного моря та навколо мису Доброї Надії для підтримки руху світової торгівлі змушує океанських перевізників орієнтуватися на одному з найскладніших маршрутів у світі», – пояснив Джо Крамек, президент і генеральний директор Всесвітньої ради судноплавства.

Незважаючи на ці проблеми, частка втрачених контейнерів відносно кількості перевезених залишається надзвичайно низькою на рівні лише 0,0002 відсотка від приблизно 250 мільйонів контейнерів, перевезених у всьому світі протягом 2024 року.

Втрати контейнерів значно коливалися протягом 17 років, відколи яких WSC відстежує ці дані, головним чином через великі інциденти. Найбільш помітний сплеск стався у 2013 році, коли було втрачено 5578 контейнерів, що сильно постраждало від втрати одного судна (MOL Comfort). Інші роки зі зростаючими показниками включають 2020 (3924) та 2021 (2301), в яких відбулися значні інциденти, зокрема з  ONE Apus  (втрачено понад 1800 контейнерів) та  Maersk Essen  (втрачено ~750 контейнерів). Ці події спонукали дослідницький проект TopTier дослідити ключові причини та потенційні рішення.

Читайте також: AFINA Logistics отримала сертифікат ISO 22000:2018 – міжнародне підтвердження безпечності логістики харчових продуктів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також