Британські рекламні агенції закликали до повної заборони реклами викопного палива

Понад 100 британських рекламних організацій, які мають понад 1 тис. рекламодавців виступають за заборону реклами викопного палива. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Forbes.
Багато з агентств заявили, що вже зробили кроки по дистанціюванню від клієнтів, які використовують викопне паливо.
Ініціатива з'явилася після того, як петиція про заборону реклами викопного палива британського телеведучого Кріса Пекхема зібрала понад 110 тис. підписів. У зверненні проводиться паралель між компаніями, що працюють на викопному паливі, та тютюновою промисловістю, та міститься заклик до обмежень реклами нафтогазової продукції, аналогічним тим, що накладаються на рекламу цигарок.
«Компанії, що працюють з викопним паливом, — це компанії з виробництва сигарет XXI століття, які використовують рекламу та спонсорство для покращення свого іміджу та продажу продукції, шкідливої для здоров'я людини», — йдеться у листі до британського уряду, підписаного рекламними організаціями.
У посланні зазначається, що паливо, що викопується, — основна причина зміни клімату. Незважаючи на неодноразові попередження про те, що компанії, які рекламують викопне паливо, розширюють свої операції з нафтою та газом, вони продовжують позиціонувати себе як лідерів у галузі енергетичного переходу.
Читайте також: Євросоюз хоче запровадити податок на дешеві посилки
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини економіки, інновації в рекламі, новини маркетингу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар