У 2024 році виторг Armani Group знизився на 5%

Компанія Armani Group (займається виробництвом та продажем предметів розкоші) повідомила про зниження виручки на 5% за підсумками 2024 року. Згідно зі звітом групи, за цей період її виручка склала 2,3 мільярда євро, що на 24% менше, ніж у 2023 році, повідомляє TradeMaster.UA.
За словами представників компанії, у другій половині 2023 року спостерігалося уповільнення ринку предметів розкоші, і ця тенденція продовжилася і в 2024 році. Особливо помітне зниження продажів було зафіксовано в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, частка якого в загальному виторгу Armani Group скоротилася до 19%. Крім того, глобальні економічні потрясіння призвели до зміни споживчих звичок.
Незважаючи на складну ситуацію, керівництво компанії зробило ставку на збільшення інвестиційної активності. У 2024 році обсяг інвестицій досяг рекордних 332 мільйонів євро, що вдвічі більше, ніж роком раніше. Більшість цих коштів була спрямована на модернізацію флагманських магазинів, включаючи знаковий простір Armani/Teatro в Мілані.
Компанія також зайнялася переведенням електронної комерції на внутрішнє управління, наслідуючи приклад Chanel. Особливу увагу приділили розвитку готельного бізнесу як частини екосистеми бренду.
«Протягом 2024 року, відмінно розуміючи уповільнення зростання ринку та інших проблем, пов'язаних з міжнародною ситуацією, я продовжую працювати з прицілом на майбутнє. Виходячи з цього було прийнято рішення інвестувати в проекти, які мають не тільки символічне, але і практичне значення», — зазначив у заяві Джорджіо Армані.
Читайте також: Armani Group відкрила перший ресторан у Китаї
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, новини виробникіВ, фешн ритейл, армані
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар