Richemont фіксує зростання продажів розкішної ювелірки

Швейцарський холдинг Richemont очікує понад 10% зростання продажів своїх ювелірних брендів Cartier і Van Cleef & Arpels. Попри геополітичну нестабільність, заможні клієнти продовжують активно купувати вироби преміумкласу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Ювелірні прикраси забезпечують понад дві третини виручки групи, до якої також входять такі бренди, як Montblanc, Delvaux і Chloé. У першому кварталі 2025/26 фінансового року зростання продажів у цьому сегменті частково компенсувало падіння в інших напрямках. Сукупна виручка Richemont (без урахування валютних коливань) зросла на 6% — до 5,4 млрд євро за три місяці до кінця червня.
Найбільше зростання зафіксовано в Північній і Південній Америці, Європі та на Близькому Сході — від 11% до 17%. Водночас продажі в Азійсько-Тихоокеанському регіоні залишилися на рівні минулого року, зокрема через слабкий попит на китайському ринку. Аналітики оцінюють результати як позитивні: ювелірний сегмент демонструє стійкість на тлі економічної турбулентності, спричиненої торговельною політикою президента США Дональда Трампа, війною в Україні та конфліктами на Близькому Сході.
Читайте також: Ціни на вживані годинники Rolex впали до мінімуму з 2021 року
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини вирбоників, картьє, виробництво ювелірних виробів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар