21 липня 2025

Ашер став обличчям нового чоловічого аромату Ralph Lauren

Ашер став обличчям нового чоловічого аромату Ralph Lauren
344

Бренд Ralph Lauren Fragrances оголосив про запуск нової глобальної кампанії за участю Ашера. Музикант став обличчям аромату Ralph Club New York Eau de Parfum, символізуючи новий етап у розвитку чоловічої лінійки бренду. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Як зазначається в офіційному релізі, це перша парфумерна кампанія, в якій бере участь Ашер. Він не тільки з'являється у візуальній частині проекту, але й озвучує його переосмисленням класичного хіта New York, New York Френка Сінатри.

Візуальну частину кампанії зняли Мерт Алас та Маркус Пігготт — фотографи, відомі роботою з Dior, Givenchy та Vogue. Атмосфера ролика та знімків відсилає до естетики золотої доби Манхеттена — стриманий гламур, вечірнє світло, ностальгія за елегантністю Studio 54. Флакон аромату виконаний у формі мінімалістичної фляги з гравіюванням у стилі арт-деко. У парфумерній композиції – чорна смородина, ваніль та сандалове дерево.

На думку аналітиків ринку, кампанія за участю Ашера – це стратегічний поворот Ralph Lauren у бік культурної актуальності. Якщо раніше чоловіча лінійка марки асоціювалась із консервативним американським гедонізмом, то тепер бренд робить ставку на музичний капітал, креативну свободу та емоційне лідерство.

Співпраця з музикантом стане частиною розширеної ініціативи Ralph Lauren щодо посилення іміджу чоловічої лінії як сучасної, універсальної та емоційно-близької глобальної аудиторії.

Читайте також: Ralph Lauren збільшив чистий прибуток майже в 3 рази у IV фінкварталі

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також