25 липня 2025

Високі витрати тиснуть на маржу Nestlé

Високі витрати тиснуть на маржу Nestlé
522

Зростання цін на каву та шоколад підтримало продажі Nestlé в першому півріччі 2025 року, однак прибутковість компанії зазнала тиску. Ритейлер збільшує інвестиції в маркетинг і переглядає свій бренд-портфель. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

У січні–червні загальні продажі Nestlé скоротилися на 1,8% і склали 44,2 млрд швейцарських франків (47,4 млрд євро). Це пов’язано передусім із несприятливими валютними коливаннями через зміцнення швейцарського франка. Водночас органічне зростання становило 2,9% — переважно завдяки підвищенню цін на продукти, зокрема Nespresso та KitKat. Обсяг продажів збільшився лише на 0,2%.

Маржа компанії знижується під тиском високих цін на сировину для кави та какао, зростання витрат на маркетинг і впливу валютних курсів. Операційний прибуток впав на 7% — до 7,29 млрд франків, чистий прибуток — на 10%, до 5,07 млрд.

Генеральний директор Лоран Фрекс анонсував подальше підвищення цін на деяких ринках, хоча більшість коригувань уже було реалізовано в першому півріччі. Інвестиції в маркетинг продовжують зростати. «У тих категоріях, де ми активніше інвестуємо, наше зростання в чотири рази перевищує середній показник по Групі», — зазначив Фрекс.

У напрямку вітамінів, мінералів та харчових добавок Nestlé ініціювала стратегічний перегляд низки неефективних брендів, зокрема Nature's Bounty, Osteo Bi-Flex і Puritan's Pride, які можуть бути продані або виведені з портфеля.

Читайте також: Nestle інвестує $1,3 млрд у розвиток бізнесу в Бразилії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також