Високі витрати тиснуть на маржу Nestlé

Зростання цін на каву та шоколад підтримало продажі Nestlé в першому півріччі 2025 року, однак прибутковість компанії зазнала тиску. Ритейлер збільшує інвестиції в маркетинг і переглядає свій бренд-портфель. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
У січні–червні загальні продажі Nestlé скоротилися на 1,8% і склали 44,2 млрд швейцарських франків (47,4 млрд євро). Це пов’язано передусім із несприятливими валютними коливаннями через зміцнення швейцарського франка. Водночас органічне зростання становило 2,9% — переважно завдяки підвищенню цін на продукти, зокрема Nespresso та KitKat. Обсяг продажів збільшився лише на 0,2%.
Маржа компанії знижується під тиском високих цін на сировину для кави та какао, зростання витрат на маркетинг і впливу валютних курсів. Операційний прибуток впав на 7% — до 7,29 млрд франків, чистий прибуток — на 10%, до 5,07 млрд.
Генеральний директор Лоран Фрекс анонсував подальше підвищення цін на деяких ринках, хоча більшість коригувань уже було реалізовано в першому півріччі. Інвестиції в маркетинг продовжують зростати. «У тих категоріях, де ми активніше інвестуємо, наше зростання в чотири рази перевищує середній показник по Групі», — зазначив Фрекс.
У напрямку вітамінів, мінералів та харчових добавок Nestlé ініціювала стратегічний перегляд низки неефективних брендів, зокрема Nature's Bounty, Osteo Bi-Flex і Puritan's Pride, які можуть бути продані або виведені з портфеля.
Читайте також: Nestle інвестує $1,3 млрд у розвиток бізнесу в Бразилії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, нестле, нестле україна
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар