Zara під вогнем критики через занадто худих моделей: рекламу заборонили

Британський регулятор з рекламних стандартів (ASA) зобов’язав модний бренд Zara вилучити дві онлайн-реклами, де були зображені моделі з «нездорово худим» виглядом. Йдеться про фотографії, на яких видно надмірно запалі щоки та виражені ключиці. ASA визнала ці зображення безвідповідальними. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Компанія заявила, що негайно прибрала рекламу після отримання зауважень, хоча скарг безпосередньо від споживачів не надходило. Водночас Zara повідомляє, що обидві моделі надали медичні довідки про задовільний стан здоров’я. Цікаво, що інші рекламні матеріали з тими ж моделями претензій не викликали.
ASA посилила контроль за модною індустрією: раніше з аналогічних причин було заборонено рекламу Marks & Spencer та Next. У відповідь Zara наголосила на своїх високих стандартах у виборі моделей та створенні візуального контенту:
«Ми дотримуємося суворих правил щодо підбору та зйомки моделей, а також відбору фінальних зображень», — зазначили в компанії.
Читайте також: Zara планує відкрити свій найбільший магазин
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, зара, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар