Бейонсе та Levi's завершили масштабну кампанію новою спільною колекцією

Бейонсе випустила колаборацію із Levi's, завершивши масштабну кампанію Reiimagine. Прем'єра колекції супроводжувалася короткометражкою The Denim Cowboy, в якій переплелися образи з минулих рекламних роликів Launderette, Pool Hall і Refrigerator з естетикою 80-90-х років. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Лінійка включає переосмислені культові моделі Levi's: джинси 501 та куртку Shrunken Trucker із кристалами, шнурівкою та вишивкою. Вперше представлена модель 501 Curve, адаптована для виразніших силуетів.
Креативну концепцію розробили Parkwood Entertainment та TBWA Chiat Day LA, режисером кампанії виступила Меліна Матцукас. У фільмі несподівано з'явився актор Тімоті Оліфант, а глобальний CMO Levi's Кенні Мітчелл назвав проект "знаковим главою в історії бренду".
Читайте також: Зендея дебютувала як дизайнер взуття
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, левіс, джинси левіс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар