Carlsberg розраховує на збільшення прибутку всупереч песимістичному настрою споживачів

Незважаючи на те, що, як і AB InBev і Heineken, данська пивоварна корпорація Carlsberg зіткнулася зі зниженням продажів, компанія все одно очікує збільшення прибутку за підсумками року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
У Carlsberg зазначили, що багатьох споживачів відштовхує зростання цін, і вони все частіше відмовляються від придбання алкогольних напоїв.
Зокрема, у першій половині 2025 року компанія Carlsberg продала на 1,7% менше напоїв, в основному через зниження споживання в Азії. Незважаючи на те, що загальний обсяг продажів зріс на 18,2% (завдяки придбанню британського виробника безалкогольних напоїв Britvic) органічний обсяг продажів знизився на 0,3%. Приріст органічного прибутку становив за цей період 2,3%, що також нижче очікуваного. Свою роль зіграло і втрата ліцензії на продаж іспанського пива San Miguel (на користь AB InBev).
«Ми не ждаємо поліпшення споживчої ситуації до кінця року», — повідомив генеральний директор Carlsberg Якоб Аруп-Андерсен.
Він також відзначив зростання частки ринку в Західній Європі, яких вдалося досягти завдяки хорошим показникам продажів преміального пива, безалкогольних і слабоалкогольних напоїв. Компанія розраховує на зростання операційного прибутку на 3–5% цього фінансового року.
Читайте також: Carlsberg купує британського виробника напоїв Britvic
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар