Google представила нові формати реклами

Американська корпорація Google анонсувала низку оновлень, покликаних допомогти маркетологам розширити охоплення та підвищити ефективність рекламних кампаній у додатках на iOS. З'явилися два нових формати оголошень та налаштування ставок, прив'язані до ROAS (рентабельність інвестицій у рекламу). Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Adweek.
Маркетологи матимуть змогу купувати кобрендингову партнерську рекламу. Цей формат створений спеціально для YouTube дозволяє брендам використовувати контент конкретних авторів у своїх кампаніях. Формат доступний для реклами у стрічці YouTube та коротких рекламних роликів у додатках.
Оголошення також можуть з'являтися після відеореклами для деяких місць розміщення, придбаних через платформу мобільної реклами Google AdMob.
Крім нових форматів, Google також додасть налаштування ставок, прив'язані до ROAS на iOS. Це означає, що рекламодавці зможуть вводити конкретні цілі за ROAS та призначати відповідні ставки за допомогою ІІ-інструментів.
Аналогічно, кампанії в додатках на iOS тепер зможуть використовувати функцію призначення ставок «Максимум конверсій», яка застосовує інструменти ІІ для автоматичного призначення ставок для максимальної кількості конверсій в рамках заданого денного бюджету.
Google також використовує штучний інтелект для автоматизації зміни розміру відео для різних екранів та форматів.
Читайте також: Google заплатить штраф за відсутність згоди користувачів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, гугл, реклама в гугл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар