Swatch припинила рекламну кампанію в Китаї після звинувачень у расизмі

Швейцарська Swatch припинила нову рекламну кампанію годинників в Китаї після того, як громадяни країни звинуватили компанію в расизмі та висміюванні характерних для азіатів рис зовнішності. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Обуренню китайської громадськості послужили фотографії, що розповсюдилися у соціальних мережах наприкінці минулого тижня. На знімках, що є частиною рекламної кампанії Swatch, юнак азіатської зовнішності, зокрема, розтягує куточки очей. На думку аудиторії, це є глузуванням з характерними рисами обличчя азіатів.
У відповідь на критику, Swatch офіційно заявила, що взяла до уваги скарги, що прийшли, вибачилася і видалила спірні рекламні матеріали.
Китайський ринок забезпечує близько третини загального продажу Swatch. Однак останнім часом цей сегмент зазнає труднощів. Так, виторг компанії в 2024 році знизився майже на 15%, що частково пояснюється ослабленням попиту в Китаї.
Читайте також: Swatch демонструє зростання на тлі ознак відновлення попиту в Китаї
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар