18 серпня 2025

Swatch припинила рекламну кампанію в Китаї після звинувачень у расизмі

Swatch припинила рекламну кампанію в Китаї після звинувачень у расизмі
587

Швейцарська Swatch припинила нову рекламну кампанію годинників в Китаї після того, як громадяни країни звинуватили компанію в расизмі та висміюванні характерних для азіатів рис зовнішності. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Обуренню китайської громадськості послужили фотографії, що розповсюдилися у соціальних мережах наприкінці минулого тижня. На знімках, що є частиною рекламної кампанії Swatch, юнак азіатської зовнішності, зокрема, розтягує куточки очей. На думку аудиторії, це є глузуванням з характерними рисами обличчя азіатів.

У відповідь на критику, Swatch офіційно заявила, що взяла до уваги скарги, що прийшли, вибачилася і видалила спірні рекламні матеріали.

Китайський ринок забезпечує близько третини загального продажу Swatch. Однак останнім часом цей сегмент зазнає труднощів. Так, виторг компанії в 2024 році знизився майже на 15%, що частково пояснюється ослабленням попиту в Китаї.

Читайте також: Swatch демонструє зростання на тлі ознак відновлення попиту в Китаї

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також