Виробник Лабубу повідомив про зростання прибутку на 400%

Китайський виробник іграшок Pop Mart повідомив про вражаючі фінансові результати за перше півріччя. Чистий прибуток компанії злетів на 397% у річному обчисленні, досягнувши 4,6 млрд юанів ($640 млн). Виручка також показала різке зростання, збільшившись на 204% до 13,9 млрд юанів ($1,9 млрд). Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Основним драйвером такого успіху стали культові ляльки Labubu, чия популярність переросла у світовий тренд. Засновник компанії Ван Нін зазначив, що зростання міжнародних операцій, особливо в Північній Америці, перевищило всі очікування. Очікується, що продажі в цьому регіоні незабаром обженуть показники Південно-Східної Азії.
Завдяки ажіотажу навколо бренду, ринкова капіталізація Pop Mart на Гонконгській біржі досягла $48 млрд, що перевищує вартість таких гігантів, як Ford Motor і Adidas.
Читайте також: Китайська влада заборонила банкам заманювати вкладників іграшками Лабубу
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар