Британська мережа супермаркетів Iceland почала нагороджувати покупців за повідомлення про крадіжки

Мережа супермаркетів Iceland запустила програму винагороди клієнтів за повідомлення про крадіжки. За кожен інцидент, що підтвердився, покупцям нараховується один фунт на карту лояльності, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Мережа Iceland планує виплачувати по одному фунту стерлінгів покупцям, які повідомлять про злодіїв у магазинах. Це ще одна ініціатива, спрямована на боротьбу з зростаючим числом магазинних крадіжок. Компанія сподівається, що залучення клієнтів до боротьби зі злочинами допоможе знизити втрати і покращити безпеку в магазинах. Щоб повідомити про крадіжку, покупцю достатньо звернутися з інформацією до найближчого співробітника торгової точки.
«Дехто вважає, що це злочин без жертв, але це не так, — сказав представник мережі Річард Вокер. — Це заважає нам знижувати ціни, тому що це витрати для бізнесу, це витрати для робочого часу, за який ми платимо нашим колегам, а також, очевидно, це пов'язано із залякуванням і насильством».
В даний час регулярні крадіжки в магазинах компанії обходяться рітейлеру в 20 млн фунтів на рік і заважають реалізації програми зі зниження цін. За даними поліції, в 2024 році в Англії та Уельсі було зареєстровано понад півмільйона випадків крадіжок, а роздрібні торговці оцінюють збитки в 2,2 млрд фунтів.
Читайте також: Iceland перейменувала магазин на "Уемблі" на підтримку футбольної збірної Англії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл великої британії, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар