04 вересня 2025

Пішов із життя Джорджо Армані

Пішов із життя Джорджо Армані
386

Італійський модельєр Джорджо Армані пішов із життя у віці 91 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Armani Group.

Армані був одним із найвпливовіших дизайнерів XX і XXI століть. Його бренд став синонімом елегантності, мінімалізму та розкоші.

Причина смерті короля італійської моди не розкривається, але останнім часом повідомлялося про погіршення здоров'я.

Джорджо Армані народився 11 липня 1934 року в італійському місті П'яченца. Свою кар'єру в модній індустрії він розпочав у 1960-х роках, працюючи у бутіку La Rinascente у Мілані, де займався оформленням вітрин. Пізніше він став дизайнером у будинку моди Nino Cerruti. У 1975 році, спільно з архітектором Серджо Галлеотті, заснував власний бренд Giorgio Armani.

У 1980 році Армані набув міжнародної популярності, створивши костюми для фільму «Американський жиголо» з Річардом Гіром у головній ролі. Проект став поворотним моментом, який продемонстрував його здатність поєднувати моду з кінематографом і значно розширив аудиторію бренду.

У наступні роки він продовжував активно співпрацювати з кіноіндустрією, створюючи костюми для більш ніж 100 фільмів, включаючи «Недоторканних» (1987).

В 1982 Армані представив перший магазин Emporio Armani в Мілані, а в 1983 відкрив перший бутік Giorgio Armani.

У 1985 році він підписав угоду з L'Oréal про створення лінії парфумерії та косметики Armani Beauty. У 1991 році був представлений бренд A | X Armani Exchange, орієнтований на молодшу аудиторію. 1995 року був запущений Giorgio Armani Neve — колекція одягу для активного відпочинку.

В 1997 Армані почав випускати годинник під маркою Giorgio Armani Orologi, а в 2000 році відкрив торговий центр Armani / Via Manzoni 31 в Мілані. 2005 року він створив спільне підприємство з Emaar Properties для запуску готелів під брендом Armani Hotels.

У 2018 році Армані реструктурував свою компанію, залишивши три основні бренди: Giorgio Armani (люксова продукція), Emporio Armani (середній ціновий сегмент) та Armani Exchange (бюджетна ніша). Рішення було ухвалено на тлі падіння виручки у 2016 році.

Джорджо Армані був відомий своєю прихильністю до якості та елегантності, а також умінням адаптувати традиційні елементи чоловічого костюма під сучасні тенденції. Його спадщина продовжить жити через бренд, який залишиться символом італійської моди та стилю.

Читайте також: Giorgio Armani оштрафували на €3,5 млн за обман споживачів щодо соціальної відповідальності бренду

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також