Мережа Jysk сфокусується на розвитку міських магазинів та цифровізації

У найближчі три роки данська мережа Jysk планує посилити свою присутність у великих європейських містах, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail. Одночасно з цим компанія продовжить активно інвестувати в цифрові технології.
Стратегія під назвою «Вибір покупців у першу чергу» має допомогти Jysk вступити в новий етап зростання мережі. Ритейлер прагне збільшити клієнтську базу в країнах присутності і зосередитися на розвитку в великих європейських містах.
«Найближчими роками ми бачимо можливості для подальшого зростання в країнах, де у нас вже є магазини і гарна логістична мережа. Крім того, ми хочемо стати ближче до клієнтів у великих містах, таких як Мадрид, де ми плануємо відкрити кілька магазинів протягом наступного фінансового року», - розповів генеральний директор мережі Рамі Йенсен.
На сьогоднішній день мережа Jysk налічує понад 3 500 магазинів у 50 країнах.
Основні інвестиції компанії тепер будуть спрямовані не на роздрібні магазини, а на цифровизацію бізнесу. У рамках попередньої стратегії Jysk вклала 4,7 мільярда датських крон (630 мільйонів євро) в проект «Магазин 3.0», успішно модернізувавши понад 3 тисячі торгових точок. У рамках нової стратегії ритейлер планує інвестувати не менше 2 мільярдів датських крон (268 мільйонів євро) у розвиток ІТ-інфраструктури, онлайн-платформ та інших цифрових рішень, орієнтованих на клієнта.
«Ми вклали кошти в нашу мережу магазинів, і тепер наші цифрові точки продажів повинні відповідати їй, щоб покупці могли легко здійснювати покупки, де би вони не знаходилися», — підкреслили в компанії.
Читайте також: Мережа Jysk відкрила перші магазини в Африці
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар