08 вересня 2025

IKEA перетворила фрикадельки на сувенірний хіт

IKEA перетворила фрикадельки на сувенірний хіт
418

IKEA знову довела, що вміє перетворювати звичні продукти на маркетингові символи. На фестивалі Family Fest 2025 у Сінгапурі компанія представила ексклюзивні брелоки у формі своїх знаменитих шведських фрикадельок. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Міні-іграшка у блюдце з написом «Hej!» та прапорцем Швеції дістається покупцям, які здійснили покупку від $50. Акція діє з 4 по 14 вересня, а кількість сувенірів суворо обмежена: лише 300 штук на день на магазин.

Ця нехитра механіка миттєво перетворила фрикадельку на об'єкт колекціонування та вірусний інфопривід. У соцмережах користувачі діляться фото «м'ясних» аксесуарів, а бренд отримує безкоштовне охоплення та додатковий потік покупців до офлайн-магазинів.

Маркетологи відзначають: обмеженість тиражу та мемність ідеї посилюють емоційну прив'язку до бренду та роблять продукт частиною lifestyle-ком'юніті. IKEA вкотре використовує їжу як культурний актив, здатний працювати на довгострокову лояльність.

Читайте також: IKEA відкриє перший магазин у Новій Зеландії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також