IKEA перетворила фрикадельки на сувенірний хіт

IKEA знову довела, що вміє перетворювати звичні продукти на маркетингові символи. На фестивалі Family Fest 2025 у Сінгапурі компанія представила ексклюзивні брелоки у формі своїх знаменитих шведських фрикадельок. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Міні-іграшка у блюдце з написом «Hej!» та прапорцем Швеції дістається покупцям, які здійснили покупку від $50. Акція діє з 4 по 14 вересня, а кількість сувенірів суворо обмежена: лише 300 штук на день на магазин.
Ця нехитра механіка миттєво перетворила фрикадельку на об'єкт колекціонування та вірусний інфопривід. У соцмережах користувачі діляться фото «м'ясних» аксесуарів, а бренд отримує безкоштовне охоплення та додатковий потік покупців до офлайн-магазинів.
Маркетологи відзначають: обмеженість тиражу та мемність ідеї посилюють емоційну прив'язку до бренду та роблять продукт частиною lifestyle-ком'юніті. IKEA вкотре використовує їжу як культурний актив, здатний працювати на довгострокову лояльність.
Читайте також: IKEA відкриє перший магазин у Новій Зеландії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ікеа, фрикадельки ікеа
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар