Business Insider звинуватив Google у монополізації ринку цифрової реклами

Новинний портал Business Insider подав позов проти Google, звинувативши технологічного гіганта у монополізації ринку цифрової реклами. У 89-сторінковій скарзі стверджується, що Google використовує свій контроль над рекламою, щоби диктувати, як продавати інвентар. Це надає компанії перевагу перед біржами, повідомляє TradeMaster.UA.
Business Insider стверджує, що стратегія Google передбачає об'єднання її сервера реклами DoubleClick for Publishers із рекламною біржею AdX. Ця інтеграція, на думку видання, дозволяє корпорації придушувати конкуренцію та скорочувати доходи видавців.
"Завдяки цьому контролю Google перенаправляє інвентар видавців на свою біржу, не конкуруючи з іншими майданчиками", - йдеться в позові.
У заяві наголошується, що мільйони малих та середніх рекламодавців тепер використовують Google Ads виключно для участі в торгах за цифровий рекламний простір, причому це доступно видавцям лише в тому випадку, якщо вони продають інвентар через AdX.
У позові також сказано, що Google займався маніпулятивними практиками на рекламних аукціонах та торгах у режимі реального часу. Business Insider звернув увагу на функцію "Останній погляд", яка нібито дозволяла Google переглядати ставки конкурентів перед відправкою своїх, створюючи несправедливу перевагу.
У Google назвали звинувачення Business Insider безпідставними. "У рекламодавців та видавців є багато варіантів, і коли вони вибирають рекламні інструменти Google, це тому, що вони ефективні, доступні і прості у використанні", - заявили в корпорації.
Читайте також: Google та PayPal оголосили про співпрацю
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, гугл, бізнес інсайдер, ринок реклами
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар