Victoria's Secret виходить на ринок домашньої парфумерії

Бренд Victoria's Secret у співпраці з парфумерними будинками Givaudan та Robertet випустив колекцію домашніх свічок, спреїв для приміщень, рідкого мила для рук, дифузорів та освіжувачів повітря. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У колекцію ароматів для дому від Victoria's Secret увійшли 9 ароматів, таких як Rose Bohemia, Red Currant, All Dressed Up, Love Stoned та That Paris Hotel.
«У кожного з них дуже унікальна назва, яка має викликати в уяві образи чи спогади. Саме аромат, назва та всі зображення на упаковці створюють у людини відчуття, що вона знаходиться в паризькому готелі, і ми дуже пишаємося цим», — коментує Емі Кокурек, президент beauty-підрозділу Victoria's Secret, яка прийшла до компанії близько п'яти місяців тому з Kendra Scott.
Її призначення стало одним із трьох ключових призначень нового генерального директора Victoria's Secret & Co Хілларі Супер (призначена у вересні 2024 року).
Раніше Хілларі Супер представила стратегічне бачення Victoria's Secret під назвою «Шлях до потенціалу», згідно з яким компанія має повернутися до бренду Pink, зміцнити свої позиції у сегменті бюстгальтерів, розвивати косметичний та спортивний бізнес.
Краса - основний фактор зростання Victoria's Secret: категорія товарів розширюється вже вісім кварталів поспіль. Компанія посіла 33-е місце у списку 100 найкращих косметичних компаній за версією WWD Beauty Inc з обсягом продажів у сфері краси у 2024 році близько $1,4 млрд.
Читайте також: Victoria's Secret розкритикував один з інвесторів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, фешн ритейл,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар