25 вересня 2025

Victoria's Secret виходить на ринок домашньої парфумерії

Victoria
401

Бренд Victoria's Secret у співпраці з парфумерними будинками Givaudan та Robertet випустив колекцію домашніх свічок, спреїв для приміщень, рідкого мила для рук, дифузорів та освіжувачів повітря. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

У колекцію ароматів для дому від Victoria's Secret увійшли 9 ароматів, таких як Rose Bohemia, Red Currant, All Dressed Up, Love Stoned та That Paris Hotel.

«У кожного з них дуже унікальна назва, яка має викликати в уяві образи чи спогади. Саме аромат, назва та всі зображення на упаковці створюють у людини відчуття, що вона знаходиться в паризькому готелі, і ми дуже пишаємося цим», — коментує Емі Кокурек, президент beauty-підрозділу Victoria's Secret, яка прийшла до компанії близько п'яти місяців тому з Kendra Scott.

Її призначення стало одним із трьох ключових призначень нового генерального директора Victoria's Secret & Co Хілларі Супер (призначена у вересні 2024 року).

Раніше Хілларі Супер представила стратегічне бачення Victoria's Secret під назвою «Шлях до потенціалу», згідно з яким компанія має повернутися до бренду Pink, зміцнити свої позиції у сегменті бюстгальтерів, розвивати косметичний та спортивний бізнес.

Краса - основний фактор зростання Victoria's Secret: категорія товарів розширюється вже вісім кварталів поспіль. Компанія посіла 33-е місце у списку 100 найкращих косметичних компаній за версією WWD Beauty Inc з обсягом продажів у сфері краси у 2024 році близько $1,4 млрд.

Читайте також: Victoria's Secret розкритикував один з інвесторів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також