Asos збільшує прибуток, незважаючи на зниження виручки

Ритейлер, який нещодавно призначив нового віцепрезидента з клієнтських та комерційних напрямів, очікує, що прибуток залишиться на нижній межі прогнозованого діапазону, оскільки компанія завершує ключовий етап трансформації. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
Скоригований показник EBITDA зріс більш ніж на 60% і склав 130–150 млн фунтів стерлінгів. У другому півріччі компанія провела масштабні заходи зі скорочення витрат, які хоч і не принесли суттєвого ефекту в короткостроковій перспективі, проте назавжди зменшили базу витрат, що дозволить досягти значної економії у 2026 фінансовому році.
Продажі за рік виявилися трохи нижчими за ринкові очікування через «м’яке споживче середовище», однак Asos наголосила на фокусі на якісних продажах. Прибуток на одне замовлення зріс приблизно на 30%, що компанія назвала доказом «перезавантаження юніт-економіки» та побудови стійких прибуткових відносин із клієнтами.
Asos також скоротила операційні витрати та підвищила ефективність ланцюга постачання завдяки зменшенню кількості необґрунтованих повернень, перегляду контрактів із ключовими дистриб’юторами та оптимізації складських площ.
На майбутнє бренд заявив про впевненість у досягненні цільових показників EBITDA і вільного грошового потоку відповідно до консенсус-прогнозів, зокрема завдяки подальшому підвищенню валової маржі до близько 50% і тривалій оптимізації витрат.
Читайте також: Asos запустив преміальний бренд Arrange
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, асос, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар