Shein під вогнем критики: ОЕСР звинувачує бренд у порушеннях прав людини, екологічних норм і прозорості

Організація економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) звинуватила Shein у недотриманні міжнародних керівних принципів щодо прав людини, заробітної плати та захисту довкілля. Французький Національний контактний пункт (NCP) при ОЕСР заявив, що компанія порушує низку стандартів корпоративної соціальної відповідальності. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Gazette.
Скарга надійшла у 2023 році від французьких депутатів-соціалістів, які вимагали перевірки ланцюга постачання бренду. NCP вказала, що Shein не виконує вимоги французького закону AGEC про боротьбу з відходами та розвиток циркулярної економіки, який зобов’язує бренди зазначати відсоток перероблених матеріалів у продукції та країни, де відбуваються ключові етапи виробництва. Натомість компанія, за словами організації, прикривається китайським законодавством.
Крім того, Shein не оприлюднила карти своїх виробничих потужностей, мережу постачання, результати аудиту фабрик і повний звіт про соціальний та екологічний вплив, обмежившись лише даними про викиди парникових газів. ОЕСР рекомендувала бренду опублікувати фінансові результати, структуру власності та управління. Водночас було визнано, що останнім часом компанія зробила перші кроки у формалізації політики сталого розвитку.
Додаткову критику Shein отримала у вересні, коли стало відомо про перенесення доходів із Великої Британії до Сінгапуру з метою зменшення податкового навантаження. Згідно зі звітністю Companies House, Shein Distribution UK у 2024 році зафіксувала продажі на £2 млрд, але сплатила лише £9,6 млн корпоративного податку.
Читайте також: Shein оштрафували на мільйони євро за неправдиві «зелені» заяви
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, шейн, онлайн-ритейл, фешн ритейл, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар