02 жовтня 2025

SARMIX разом із 245 тисячами українців очистили 14 000 локацій під час Всесвітнього дня прибирання

SARMIX разом із 245 тисячами українців очистили 14 000 локацій під час Всесвітнього дня прибирання
458

У вересні 2025 року Україна разом із 114 мільйонами людей у 211 країнах світу долучилася до Всесвітнього дня прибирання (World Cleanup Day) – найбільшої громадської ініціативи на планеті, яка щороку об’єднує мільйони людей у прагненні до чистоти та порядку. Цього року в Україні було організовано 13 684 локації, де понад 244 тисячі учасників зібрали 1 796 тонн сміття та передали на переробку 82 тонни вторинної сировини. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії. 

Ексклюзивним партнером Всесвітнього дня прибирання в Україні виступив бренд побутової хімії SARMIX, який веде до порядку не лише у домівках, а й у суспільстві. Участь у такій масштабній акції ще раз довела: навіть у час війни українці знаходять сили та натхнення об’єднуватися заради збереження довкілля та екосистем, що є основою життя і безпеки для майбутніх поколінь. 

«SARMIX – це бренд, який щодня допомагає українським родинам підтримувати порядок і чистоту вдома. Але порядок не закінчується на порозі квартири чи будинку – він починається з дії кожного. Для нас було честю стати ексклюзивним партнером Всесвітнього дня прибирання та власним прикладом показати: чисте й впорядковане середовище залежить від усіх нас. Особливо у час війни, коли зруйновані й забруднені екосистеми потребують ще більшої уваги й відновлення», – наголосили в компанії.

Президентка та CEO Let’s Do It World Хейді Солба підкреслила унікальну роль України: «20 вересня, коли Україна виступає міжнародним центром спостереження за Всесвітнім днем прибирання, кожен зібраний шматок сміття, кожна громада, що гуртується, кожен голос за порядок промовляють: людський дух незламний. Довкілля не знає кордонів – так само, як і наша відповідальність його берегти та наша сила єднатися на його захист».

У 2025 році центральна комунікаційна студія World Cleanup Day працювала саме з Києва, звідки трансляція об’єднала 211 країн світу. Це стало ще одним підтвердженням: Україна – не лише активний учасник глобального руху, а й символ єдності, стійкості та відновлення.

Участь SARMIX у Всесвітньому дні прибирання вкотре підтвердила філософію бренду: чистота та порядок – у кожному домі, у кожному місті, у країні та світі.

Читайте також: Міжнародний економічний рейтинг присвоїв AFINA Group звання «Підприємство року»

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також