SARMIX разом із 245 тисячами українців очистили 14 000 локацій під час Всесвітнього дня прибирання

У вересні 2025 року Україна разом із 114 мільйонами людей у 211 країнах світу долучилася до Всесвітнього дня прибирання (World Cleanup Day) – найбільшої громадської ініціативи на планеті, яка щороку об’єднує мільйони людей у прагненні до чистоти та порядку. Цього року в Україні було організовано 13 684 локації, де понад 244 тисячі учасників зібрали 1 796 тонн сміття та передали на переробку 82 тонни вторинної сировини. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Ексклюзивним партнером Всесвітнього дня прибирання в Україні виступив бренд побутової хімії SARMIX, який веде до порядку не лише у домівках, а й у суспільстві. Участь у такій масштабній акції ще раз довела: навіть у час війни українці знаходять сили та натхнення об’єднуватися заради збереження довкілля та екосистем, що є основою життя і безпеки для майбутніх поколінь.
«SARMIX – це бренд, який щодня допомагає українським родинам підтримувати порядок і чистоту вдома. Але порядок не закінчується на порозі квартири чи будинку – він починається з дії кожного. Для нас було честю стати ексклюзивним партнером Всесвітнього дня прибирання та власним прикладом показати: чисте й впорядковане середовище залежить від усіх нас. Особливо у час війни, коли зруйновані й забруднені екосистеми потребують ще більшої уваги й відновлення», – наголосили в компанії.
Президентка та CEO Let’s Do It World Хейді Солба підкреслила унікальну роль України: «20 вересня, коли Україна виступає міжнародним центром спостереження за Всесвітнім днем прибирання, кожен зібраний шматок сміття, кожна громада, що гуртується, кожен голос за порядок промовляють: людський дух незламний. Довкілля не знає кордонів – так само, як і наша відповідальність його берегти та наша сила єднатися на його захист».
У 2025 році центральна комунікаційна студія World Cleanup Day працювала саме з Києва, звідки трансляція об’єднала 211 країн світу. Це стало ще одним підтвердженням: Україна – не лише активний учасник глобального руху, а й символ єдності, стійкості та відновлення.
Участь SARMIX у Всесвітньому дні прибирання вкотре підтвердила філософію бренду: чистота та порядок – у кожному домі, у кожному місті, у країні та світі.
Читайте також: Міжнародний економічний рейтинг присвоїв AFINA Group звання «Підприємство року»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, афіна, армікс, засоби для митття
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар