Кібератака може призвести до дефіциту японського пива Asahi

Японська компанія Seven & i Holdings та інші роздрібні мережі попередили про можливий дефіцит пива Asahi super dry після кібератаки на його виробника Asahi group holdings – найбільшу пивоварну компанію Японії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg. За інформацією агентства, Asahi super dry - пиво, що найбільше продається в країні.
Мережі магазинів крокової доступності Lawson та Familymart попередили про можливий дефіцит продукції Asahi, включаючи продукти харчування. Представник закусочної у Токіо, яка зазвичай подає лише пиво Asahi, розповів Reuters, що у закладі залишилася остання бочка. Постачальник закладу привіз пиво від конкуруючої компанії Sapporo.
Покупку пива від інших постачальників розглядають інші японські компанії. Наприклад, представник Monogatari – оператора ресторанів Marugen ramen – повідомив, що може перейти на Suntory чи інші марки пива, якщо запаси Asahi закінчаться. Мережа ресторанів Kisoji розглядає можливість переходу на Suntory чи Kirin.
Asahi зазнала кібератаки у понеділок, 29 вересня. Компанія зупинила виробництво на більшості зі своїх 30 заводів у Японії, припинила постачання, обробку замовлень та обслуговування клієнтів. У п'ятницю прес-служба компанії повідомила, що точних термінів відновлення поки що навести не може: компанія визначає масштаб і зміст можливого витоку інформації.
Читайте також: Jaguar Land Rover до жовтня продовжила зупинку заводів через кібератаку
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, виробництво пива, пивоваріння, японське пиво, пиво асахі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар