PepsiCo фіксує падіння прибутку, але перевершує очікування завдяки зростанню продажів і здоровим новинкам

Квартальний прибуток PepsiCo знизився на 11% у річному вимірі — до $2,6 млрд, однак продажі перевищили очікування аналітиків завдяки стійкому попиту на енергетичні напої, більш здорові газовані напої та солоні закуски у США. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Прибуток на акцію з поправкою на одноразові статті становив $2,29, що вище за прогнози експертів. Чисті продажі зросли на 2,6% — до $23,9 млрд, тоді як ринок очікував $23,8 млрд. Попри позитивну динаміку продажів, PepsiCo опинилася під тиском інвестфонду Elliott Management, який звинувачує компанію у відставанні від свого головного конкурента — Coca-Cola.
Фонд закликає PepsiCo розглянути повернення до франчайзингової моделі розливу напоїв, яку Coca-Cola успішно впровадила у 2017 році. Elliott також пропонує компанії продати другорядні бренди, зокрема Quaker Oats, і зосередитися на розвитку ключових напрямів або нових категорій, таких як протеїнові закуски.
За останній рік PepsiCo активно оновлює асортимент, доповнюючи його пребіотичними газованими та енергетичними напоями, щоб задовольнити зростаючий інтерес споживачів до здорового способу життя.
Крім того, компанія працює над оновленням іміджу Lay’s і Tostitos, підкреслюючи відсутність у їх складі харчових барвників та синтетичних інгредієнтів. PepsiCo також тестує менші упаковки, щоб запропонувати споживачам більш доступні варіанти продукції.
Читайте також: PepsiCo випустить колу з пребіотиком
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, пепсі, виробництво напоїв
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар