Adidas виходить на ринок спецвзуття

Adidas оголосив про стратегічне партнерство з GLO Brands B.V., щоб вийти на ринок захисного та робочого взуття. Компанії створять спільну лінійку під назвою Аdidas pro work, розраховану на фахівців з будівництва, логістики та технічного обслуговування, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PR Newswire.
Перша колекція вийде у другому кварталі 2026 року та поширюватиметься через спеціалізовані дистриб'юторські канали. В основі нових моделей – поєднання дизайну Adidas та технологій захисту GLO, що входить до структури Bunzl plc, одного з найбільших світових постачальників засобів індивідуального захисту.
За словами генерального директора GLO Лорен Муні, партнерство дозволить об'єднати «глобальну впізнаваність та естетику Adidas з інженерною експертизою та суворими стандартами безпеки GLO».
Нова лінійка, як підкреслюють компанії, орієнтована на професіоналів, які хочуть отримати комфорт, стиль та безпеку в одному продукті. Робочі черевики будуть адаптовані під промислові стандарти - від міцності до стійкості до ковзання.
Для Adidas цей крок означає вихід у новий сегмент функціонального одягу, який може стати однією з точок зростання після насичення ринку спортивного та lifestyle-взуття.
Читайте також: Adidas випустив зимову колекцію одягу для котів та собак
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, адідас
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар