One Price від TA-DA! × Сільпо: партнерство, що рухає ритейл уперед

Партнерства як рушій інновацій у ритейлі
Сьогодні партнерства у ритейлі є джерелом унікальних рішень та форматів. Сильні бренди об’єднують досвід, ідеї та підходи, внаслідок чого народжуються інноваційні рішення. Саме вони є каталізатором змін у ритейлі, відкриваючи шлях до ефективних бізнес-рішень, які не лише підсилюють позиції брендів на ринку, а й формують нові стандарти клієнтського досвіду.
Новий проект – полиці One Price від TA-DA! і Сільпо – став наступним кроком у розвитку партнерства брендів. Він розширює концепцію shop-in-shop і пропонує покупцям новий формат зручного шопінгу.
Як це працює
Полиці One Price – це окремо організований простір у супермаркетах Сільпо, де зібрані десятки товарів різних категорій від мережі супермаркетів TA-DA!: від дитячих іграшок до побутових дрібниць. Асортимент полиці об’єднує одна фіксована ціна. Завдяки такому формату ціни процес вибору необхідних товарів стає простішим, підрахунок вартості – легшим, а покупки – швидкими та зручними для кожного.
Ключова перевага партнерства – регулярна ротація асортименту, яка відбувається кожні два тижні. Це дає змогу оперативно відстежувати попит на товари у різних регіонах, підвищувати впізнаваність бренду та формувати лояльність серед нових аудиторій.
“Будь-які партнерства стають успішними лише в результаті злагодженої комунікації та роботи команд двох брендів, тому важливо налагодити синхронізацію на всіх етапах: від визначення асортименту товару до відвантаження полиць у супермаркетах Сільпо” - коментує в. о. керівника відділу технології торгівлі TA-DA! Олена Світайло.
Перші результати та перспективи
Надзвичайно важливим був відбір торгових точок для встановлення полиць. Обрані міста стали результатом спільного стратегічного планування логістики. Наразі полиці доступні в супермаркетах Сільпо у 7 містах України, зокрема в Полтаві, Кривому Розі, Дніпрі, Павлограді, Кам’янському, Лозовій та Кропивницькому.
Вибір саме цих міст дозволить протестувати інноваційний формат у різних регіональних ринкових умовах, оцінити його ефективність та спрямувати вектор для подальшого масштабування.
Однією з локацій розміщення One Price став полтавський дизайнерський супермаркет Сільпо у ТРЦ Київ, присвячений первісному мистецтву. Він увійшов до списку Europe’s Finest Store 2025 – добірки найкращих європейських магазинів за дизайном.
У час, коли клієнти надають перевагу швидким рішенням, зручності вибору та доступності, саме такі формати стають відповіддю на запит ринку.
Пілотний проект One Price від Сільпо і TA-DA! підкреслює силу партнерств: вони трансформують ідеї в реальні рішення, що покращують клієнтський досвід. Відвідувачі отримують безкомпромісний вибір товарів для дому за одною вартістю, а бренди – ефективний інструмент взаємодії та підсилення своїх позицій у ритейлі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, інновації в ритейлі, ритейл україни, сільпо, маудау
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар