Виторг Spotify від реклами знизився на 6%
Кількість користувачів Spotify перевищила 700 мільйонів, а операційний дохід у третьому кварталі 2025 року сягнув €582 млн. Проте рекламний сегмент компанії просів: прибуток від реклами знизився на 6% рік до року — до €446 млн, незважаючи на зростання кількості користувачів з рекламною підтримкою на 11%. Такі дані містяться у фінансовому звіті. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Компанія пов'язує падіння рекламних доходів із оптимізацією підкаст-портфеля та зниженням цін на розміщення, хоча валова рентабельність рекламного сегменту зросла до 18,4%, що свідчить про підвищення операційної ефективності.
У відповідь на виклики Spotify активно розбудовує рекламну стратегію. У третьому кварталі компанія:
- запустила інтеграцію з ChatGPT, розширюючи персональні рекомендації та можливості для рекламодавців;
- оголосила про партнерства з Amazon DSP і Yahoo, надавши брендам масштабований доступ до аудіо- та відеореклами на дев'яти ключових ринках;
- продовжила розвивати власну платформу Spotify Ad Exchange, де участь рекламодавців зросла на 142% із моменту запуску.
У другому кварталі рекламний виторг знизився на 1%. Однак, незважаючи на зниження, компанія налаштована на довгострокове відновлення рекламного бізнесу, зазначає її керівництво.
Читайте також: Spotify змінить правила використання сервісу
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























