Організатори «Каннських левів» заснували нову нагороду
Організатори Міжнародного фестивалю креативності «Каннські леви» (Cannes Lions) оголосили про запровадження нової нагороди під назвою Creative Brand Lion. Її вперше вручать на фестивалі 2026 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Anuncis.
Нагороду вручатимуть брендам, які розробили організаційні структури, корпоративну культуру та внутрішні можливості, що сприятимуть розвитку креативності.
За словами гендиректора «Каннських левів» Саймона Кука, протягом 70 років фестиваль відзначав творчі результати, але тепер зосередить увагу на елементах, які уможливлюють ці проривні ідеї. Мета - виділити бренди, які інвестують в основи, що дозволяють розвиватися креативності.
Наступний фестиваль «Каннські леви» проходитиме з 22 по 26 червня 2026 року. Відбудеться низка змін. Номінація Creative Data Lions була повністю перероблена, щоб відобразити еволюцію ролі даних, які перетворилися з простих допоміжних інструментів на рушійну силу творчої стратегії. Проекти мають продемонструвати, як дані відіграли важливу роль у реалізації ідеї та її вимірному впливі на бізнес.
До нагород, присвячених ремісничому виконанню, були додані нові підкатегорії, покликані відзначити роботи, в яких людина і штучний інтелект тісно взаємодіють. Творчий задум та використання ШІ як інструмент для втілення ідеї будуть особливо цінуватися.
У номінаціях Creative Strategy та Creative Data Lions з'являться нові підкатегорії для ритейл-медіа, які відзначають інновації, які змінюють взаємодію брендів із споживачами.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: інновації в рекламі, інновації в маркетингу, новини маркетингу, фестиваль реклами
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























