19 листопада 2025

PepsiCo тестує об’єднане складування закусок і напоїв, щоб знизити витрати

PepsiCo тестує об’єднане складування закусок і напоїв, щоб знизити витрати
54

PepsiCo почала тестувати в Техасі інтеграцію двох своїх найбільших північноамериканських бізнес-одиниць — снеків і напоїв — у більш уніфіковану модель дистрибуції. Мета експерименту — знизити витрати та підвищити ефективність роботи, повідомили керівники компанії інвесторам минулого місяця. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Консолідація складів для обох бізнесів є частиною ініціативи з оптимізації витрат протягом наступних трьох–чотирьох років. Інвестиції в технології надали компанії необхідні дані та системи для підтримки інтеграції. «Техас, ймовірно, є штатом із найбільшою можливістю для такого підходу. Об’єднання снеків і напоїв в одному складі та обслуговування клієнтів з однієї точки розподілу дає багато переваг», — зазначив голова правління та CEO Рамон Лагуарта під час звіту про прибутки 9 жовтня.

Проєкт у Техасі є частиною стратегії «Одна Північна Америка», спрямованої на зниження витрат, підвищення маржі та стимулювання зростання. Після завершення тестування компанія вирішить, як масштабувати модель по всій країні. «Кінцеве рішення не буде універсальним. Підходи будуть відрізнятися залежно від ринкових позицій, розміру ринку та щільності населення в різних регіонах», — додав Лагуарта.

Уповільнення споживчих витрат і зміни харчових звичок змушують виробників продуктів харчування узгоджувати виробництво та витрати з динамікою ринку. У листопаді PepsiCo оголосила про закриття двох підприємств Frito-Lay в Орландо, Флорида, включно з виробничим заводом і складом 4 листопада та додатковим складом поза майданчиком 9 травня 2026 року.

«Ми готуємося задовольняти попит майбутнього, а не минулого», — зазначив Лагуарта, маючи на увазі більшу концентрацію на ключових ритейлерах та клієнтах. «Споживач дедалі частіше обиратиме самовивіз, доставку та цифрові формати замість традиційних покупок», — додав він.

Читайте також: У PepsiCo очікують зростання попиту на продукти з клітковиною

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також