27 листопада 2025

Omnicom стає найбільшою рекламною компанією у світі

Omnicom стає найбільшою рекламною компанією у світі
75

Omnicom оголосила про закриття великої операції купівлі конкурента Interpublic Group (IPG) за $13 млрд після отримання схвалення європейських регуляторів. Внаслідок об'єднання формується найбільший рекламний холдинг у світі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

За умовами угоди акціонери Omnicom отримали 60,6% нової групи, а акціонери IPG – 39,4%. Генеральний директор Omnicom Джон Рен зазначив, що угода задає новий стандарт для сучасного маркетингу.

Поглинання посилює позиції Omnicom: компанія зможе інвестувати у великі технологічні платформи, укладати масштабні комерційні контракти, розвивати партнерства у сфері генеративного ІІ та зміцнювати креативні компетенції.

Нагадаємо, регулятори ЄС та Великобританії схвалили угоду без додаткових умов, тоді як у Федеральна торгова комісія США дала згоду лише за зобов'язання не обмежувати політичну рекламу.

Злиття відбувається і натомість глобальної трансформації рекламної промисловості. Великі холдинги перебудовують структуру бізнесу. Ринок продовжує консолідацію в умовах зростання значущості даних та технологій ШІ.

Читайте також: Керівництво Havas спростувало угоду з WPP

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також