WPP Media прогнозує зростання світового рекламного ринку на 8,8%
За прогнозами WPP Media, у 2025 році світові прибутки від реклами зростуть на 8,8% і досягнуть $1,14 трлн. Компанія підвищила свій червневий прогноз, згідно з яким очікувала зростання 6%, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Агентство із закупівель медіаконтенту, що входить до складу WPP, також заявило, що глобальний дохід від реклами, за винятком політичної реклами в США, зросте на 7,1% до $1,22 трлн у 2026 році.
Обсяг телевізійної реклами досягне $167,5 млрд у 2025 році та $171,1 млрд у 2026 році, але частка телебачення у світовому доході від реклами знизиться з 15,8% у 2024 році до 14,6% у 2025 році та до 13,9% у 2026 році.
Дохід від реклами в соціальних мережах зросте на 12,8% у 2025 році до $413 млрд, але темпи зростання сповільняться до 7,8% у 2026 році через вікові обмеження та зростання використання чат-ботів на базі штучного інтелекту.
Комерційні медіаканали, такі як фінансові мережі та туристичні сервіси, забезпечать 15,6% світового доходу від реклами у 2025 році, вперше перевищивши загальний дохід від телевізійної реклами.
Дохід від пошукової реклами збільшиться на 10,2% до $244,9 млрд у 2025 році, що становитиме 21,4% від загального доходу від реклами. Зростання буде на тому ж рівні 2026 року, а потім сповільниться до 2030 року.
Обсяг реклами в газетах у короткостроковій перспективі стабілізується на рівні $31,4 млрд у 2025 році (-0,3%), а потім знизиться на 3,2% до $30,4 млрд у 2026 році.
Читайте також: Сінді Роуз поставила WPP на рейки економії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини маркетингу, новини виробників, ринок реклами, інновації в рекламі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































