08 грудня 2025

WPP Media прогнозує зростання світового рекламного ринку на 8,8%

WPP Media прогнозує зростання світового рекламного ринку на 8,8%
63

За прогнозами WPP Media, у 2025 році світові прибутки від реклами зростуть на 8,8% і досягнуть $1,14 трлн. Компанія підвищила свій червневий прогноз, згідно з яким очікувала зростання 6%, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Агентство із закупівель медіаконтенту, що входить до складу WPP, також заявило, що глобальний дохід від реклами, за винятком політичної реклами в США, зросте на 7,1% до $1,22 трлн у 2026 році.

Обсяг телевізійної реклами досягне $167,5 млрд у 2025 році та $171,1 млрд у 2026 році, але частка телебачення у світовому доході від реклами знизиться з 15,8% у 2024 році до 14,6% у 2025 році та до 13,9% у 2026 році.

Дохід від реклами в соціальних мережах зросте на 12,8% у 2025 році до $413 млрд, але темпи зростання сповільняться до 7,8% у 2026 році через вікові обмеження та зростання використання чат-ботів на базі штучного інтелекту.

Комерційні медіаканали, такі як фінансові мережі та туристичні сервіси, забезпечать 15,6% світового доходу від реклами у 2025 році, вперше перевищивши загальний дохід від телевізійної реклами.

Дохід від пошукової реклами збільшиться на 10,2% до $244,9 млрд у 2025 році, що становитиме 21,4% від загального доходу від реклами. Зростання буде на тому ж рівні 2026 року, а потім сповільниться до 2030 року.

Обсяг реклами в газетах у короткостроковій перспективі стабілізується на рівні $31,4 млрд у 2025 році (-0,3%), а потім знизиться на 3,2% до $30,4 млрд у 2026 році.

Читайте також: Сінді Роуз поставила WPP на рейки економії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також