З’явилася перша у світі «розумна» реклама, що аналізує поведінку покупців
Neopaul-signs та The Retail Factory спільно представили Neolytics — інтелектуальну систему освітленої реклами, яка відстежує поведінку перехожих і відвідувачів магазинів у реальному часі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
За словами розробників, технологія змінює фізичну роздрібну торгівлю, дозволяючи ритейлерам бачити не лише внутрішні процеси, а й рухи та інтереси людей на вулиці, біля вітрин і паркувальних зон.
Система збирає анонімізовані демографічні дані, включно зі статтю, віком, зростом, тривалістю перебування та маршрутами відвідувачів, із точністю 98% та у повній відповідності з GDPR. Крім пішоходів, Neolytics аналізує транспортні потоки, паркування та пересування людей навколо магазинів, торгових парків і громадських просторів.
Технологія дозволяє офлайн-A/B-тестування, даючи змогу ритейлерам стратегічно підвищувати видимість, адаптувати маркетинг під конкретні групи відвідувачів і оцінювати ефективність своїх рекламних рішень. Система працює у магазинах на жвавих вулицях, фасадах, торгових центрах та муніципальних просторах.
Всі дані транслюються на персоналізовані панелі порталу The Retail Factory, де ритейлери можуть аналізувати тенденції, оперативно коригувати активності та забезпечити максимальну віддачу від інвестицій у рекламу та видимість бренду.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини маркетингу, роузмна реклама, смарт реклама, інновації в маркетингу, інновації в рекламі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































