12 грудня 2025

Pinterest придбає рекламну платформу tvScientific

Pinterest придбає рекламну платформу tvScientific
87

Майданчик для обміну візуальним контентом Pinterest уклала угоду про купівлю tvScientific, рекламної платформи для підключеного телебачення (CTV). Сума угоди не розкривається. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на блог Pinterest.

Завдяки придбанню Pinterest залучить аудиторію із високим ступенем зацікавленості у CTV. Платформа tvScientific буде інтегрована у продукти Pinterest для підвищення ефективності.

Регулюючі органи перевірять правочин. Вона буде закрита у першому півріччі 2026 року. tvScientific та її 160 співробітників продовжать працювати самостійно, під егідою Pinterest компанія збереже свій бренд.

Pinterest застосовує штучний інтелект для створення персональних рекомендацій контенту та реклами для своїх користувачів, які допомагають їм у процесі здійснення покупок. Для рекламодавців CTV цей тип даних є надзвичайно цінним, оскільки дозволяє їм більш ефективно та легко вимірювати цільову аудиторію. Дані Pinterest дозволять клієнтам tvScientific, які займаються рекламою на CTV, відстежувати результати продажу та конверсії покупок, пише Axios.

Раніше повідомлялося, що виторг Pinterest у третьому кварталі 2025 року зріс на 17% у річному вираженні, до $1,046 млрд. Число користувачів досягло 600 млн. Також стало відомо, що Pinterest додав нові інструменти, які дозволяють обмежувати кількість контенту, створеного за допомогою ШІ, у своїх стрічках.

Читайте також: Виторг Pinterest перевищив $1 млрд

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також