Private Label здешевлюють рослинні альтернативи
Вперше рослинні продукти в бельгійських супермаркетах стали помітно дешевшими за тваринні аналоги. Перелом у ціноутворенні пов’язують зі зростанням частки PrivateLabel у роздрібних мережах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
За даними дослідження Pro Veg, у п’яти з семи бельгійських мереж супермаркетів рослинні альтернативи вже коштують значно менше, ніж продукти тваринного походження. Найбільша різниця в цінах зафіксована для рослинного сиру (–26%), фаршу (–20%) та молока (–17%). «Цей переломний момент ми значною мірою завдячуємо розвитку власних торгових марок», — зазначила співдиректорка ProVeg Belgium Аннемарі Айкема.
Водночас середній повністю рослинний кошик поки що на 5% дорожчий за тваринний — насамперед через інноваційні продукти на кшталт рослинних рибних паличок, «курячих» шматочків і дорожчих сендвіч-начинок. Натомість базовий кошик із чотирьох рослинних товарів, доступних у всіх мережах (молоко, фарш, йогурт і фрикадельки), у середньому на 2% дешевший за тваринний. За словами Айкеми, рослинне молоко нині є найдешевшим варіантом у всіх супермаркетах — ситуація безпрецедентна для ринку.
Найбільшу цінову перевагу рослинні продукти мають у Albert Heijn і Delhaize, де відповідний кошик дешевший на 28% і 26%. Менше платять також покупці Lidl, Colruyt і Jumbo. Винятком серед великих мереж залишається Carrefour, а в Aldi рослинні продукти наразі також дещо дорожчі. Подібну тенденцію фіксують і в Німеччині: за даними ProVeg Germany, там рослинний кошик у середньому на 5% дешевший за тваринний аналог.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ВТМ, інновації в ритейлі, веганська дієта
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































