Національний кешбек: 40% харчових компаній України відчули позитивний вплив
41,9% підприємств в Україні заявили, що програма «Національний кешбек» не вплинула на їхню діяльність, 21,2% не брали в ній участі, ще 14,8% було складно оцінити її вплив, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.
Про це свідчать результати опитування, проведеного серед 485 промислових підприємств Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій.
Негативні оцінки програмі надали 0,2% опитаних. Водночас позитивний вплив відзначили 21,8% опитаних підприємств.
«У харчовій промисловості 40,3% підприємств зауважили позитивний вплив. Також більш позитивні, ніж у середньому по вибірці, оцінки дали підприємства поліграфічної промисловості (25%) та виробництва тканин, одягу чи взуття (23,2%). У хімічній промисловості (20%) зафіксовано вплив, близький до середнього», — заявила виконавча директорка ІЕД Оксана Кузяків.
Опитування засвідчило, що розмір підприємства суттєво впливає на оцінку даної програми.
«Якщо програма й була спрямована на підтримку бізнесу, то точно не малого. Позитивний вплив відзначили 30,8% підприємств середнього бізнесу та 31,5% — великого», — зазначила Оксана Кузяків.
Лише 6,5% мікробізнесу та 11,8% малого бізнесу побачили позитивний вплив «Національного кешбеку» на свою діяльність.
Загалом, оцінюючи програму, 62,3% підприємств не очікують від неї жодного впливу, 11,9% прогнозують позитивний ефект.
У галузевому розрізі найбільш нейтральні оцінки зафіксовані серед підприємств металургії (75,9%), хімічної промисловості (72,5%) та машинобудування (70,2%).
Натомість позитивні очікування більш характерні для поліграфічної (25%) та харчової (20,8%) промисловості.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини економіки, економіка україни, новини ри тейлу, ритейлу україни
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























