10 серпня 2020

Олексій Міллер став бренд-шефом METRO Україна

Олексій Міллер став бренд-шефом METRO Україна
3131

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» посилила свою HoReCa-експертизу, залучивши до команди професійного шеф-кухаря Олексія Міллера на позицію бренд-шефа компанії. Олексій братиме участь у реалізації головної стратегії МЕТRО«Стати найкращим партнером для професійних клієнтів готельно-ресторанного бізнесу», та відповідатиме за побудову довгострокових відносин  з професійною HoReCa-спільнотою, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

 «З METRO я знайомий вже дуже давно, нашим партнерським відносинам вже понад 10 років. Мені доводилось бувати в магазинах METRO і за кордоном також, і вони завжди викликали у мене захоплення. Я хочу, щоб кожен український шеф-кухар мав можливість отримати такий самий асортимент і якість продуктів та інвентарю і в торговельних центрах METRO в Україні. Тому, отримавши пропозицію роботи в «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», я одразу погодився, – розповідає Олексій Міллер. – Володіючи достатнім досвідом роботи у сфері HoReCa, а також розумінням того, що необхідно клієнтам, я впевнений, що разом з METRO ми створимо унікальний набір продуктів та рішень для наших клієнтів.  Кожен шеф-кухар та власник бізнесу зможе звернутися до мене і разом ми знайдемо оптимальні рішення для успішного ведення бізнесу».

Олексій має значний досвід роботи в готельно-ресторанному бізнесі, який здобував як на посадах шеф-кухаря, бренд-шефа, так і виконавчого кухаря. У портфоліо Олексія є такі компанії, як «Фігаро Кейтерінг», мережа піцерій Ill Molino, Radison Blu Resort Bukovel, ресторани Sam’s Steak House, «Марракеш», Story cafe, Lucky Pub,  Holy Burger та інші. 

«МЕТRО Кеш енд Кері Україна»завждиставить перед собою амбіційні цілі, і одна з них – активно сприяти розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Ми впевнені, що професійний досвід Олексія разом з міжнародною експертизою METROGroup дозволить нам значно підвищити власний професійний рівень та найкращим чином задовольняти потреби наших HoReCa-клієнтів. Кращі світові практики, винятково якісні продукти та знання відомого українського шефа – це той потужний мікс, який посилить наш внесок у розвиток бізнесу HoReCa в Україні» - коментує Всеволод Стьопін, Директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Читайте також: METRO Україна відкрила 3 нові пункти роздільного збору вторинної сировини у Полтаві, Миколаєві та Львові

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також